středa 16. července 2014

About me, again!



Zase já no tentokrát i fotodokumentace


Se zdravou stravou, nebo moje  první pokusy začali kolem zimy minulého roku, jako byla to odvikačka musím říct, fakt jsem se denně ládovala čokoládkou :DDDD Ale jak vidíte výsledky, tak jste silnější a chcete být prostě lepší.. O prázdninách v létě jsem byla už hubená, docela i víc než jsem chtěla no, tak jsem se rozhodla přibrat, pak jsem se sama sobě zas nelíbila tak na třetí pokus jsem začala s fitness, cvičit jsem začala asi od září, začlo to videi na youtube a jelikož máme doma menší posilku, tak jsem začla pak makat tam, pak jsem navštívila místní a v březnu jsem navštívila jedno členské fitness, ve kterém to bylo tak boží, že jsem si zaplatila členství :) Je to makačka, ale stojí to za to ten pocit.Hlavně, když mi tam pár lidí se zeptalo jestli se nepřipravuju na nějakou fitness soutěž, pak že jsem dobrá a i, že je motivuju atd. nooo takový pocit štěstí z těžce odmakané práce áááá jak já to miluju :D jsem pak dycky celý den uplně happy z toho někteří lidi jsou fakt hodný :) ale samozřejmě jsem potkala i rejpaly to je jasnýý
Každopádně moc ráda experimentuju v kuchyni takže čekejte i fitrecepíííísky ;D

A na závěr, horko těžko přidávám své fotky, ale zase nechci být uplný anonym ;)

Tak to bylo někdy v roce 2011?2012?nějak tak, každopádně, toto mě ještě nedonutilo začít jíst zdravě vypadala jsem hůř, ale fotky "bohužel" nemám :D


No a tady je klasická porovnávačka, ale ta první fotka není teda začátková+po druhé fotce by ještě měli být fotky z minulého léta, jak jsem "jenom" zhubla, ale fotky taky nemám no, jsem líná fotit fotky před a po :D



Spokojená nebudu asi nikdy jako každá ženská (skorokaždá) ale jsem ráda kam sem to dotáhla a myslím, že na sebe trochu hrdá být můžu, jsou dny kdy mám svoje chvilky, ale taky dny, kdy si říkám, že jsem to někam dotáhla a, že proto makám a proto bych měla být spokojená sama se sebou a to mi stačí, ten pocic, když víte, že pro sebe něco děláte a že to za to stojí!

A můj cíl?Bikini fitness!Ještě je to pro mě vzdálený sen, ale každým dnem, můžu být o krůček blíž :) Proto never give up!A jak se daří vám v tom co chcete?=))







2 komentáře:

  1. Máš naprosto skvělou postavu, přesně takhle to podle mě má vypadat, dobrá práce :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář :)