středa 16. července 2014

Mé motivace, mé vzory

Zdarééc, ze začátku to musím trochu načlánkovat, ať tu není pusto prázdno, tak dokud mám nějaké ty nápady a čas tak toho musím znevyužít Rozpačitý Navíc mám čupr náladu, protože slunce svítí, v domě je veselo, tak přece i mě musí být veselo, život je jen jeden, tak si ho naplno užívat 

Mimochodem, jak já jsem ráda, že už je pryč revoluce ála nebudu žrat a budu sexy a jen se válet na gauči, prd!
Cvičte, jezte (zdravě!) ať nevypadáte takto  :D

A teď co teda kdo se líbí mě, prostě my fitness motivation:

Andreia Braizer (omg, chci její nohy a břicho<33)
'

Michelle Lewin 

Pak další: Adenike Endtová (naše fitnesska :) Nikol Weiterová Zuzka Light je taky boží, Makofit (ráda ji sleduju na insta, super rady i videa a fotky) atd. atd. 










A z rozsáhlejšího pohledu : 

BIKINI FITNESS <3 Sen!!! Ale přece, nic není nemožný! 
Jaké máte vzory, cíle? Já bych tam prostě jednou chtěla stát s dobrým pocitem, že jsem to zmákla a udělala maximum! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)