čtvrtek 17. července 2014

Prazdninový tréninkový plán+stravování+selfie

HI! hlásím se z krásného slunečního dne ;) mám pro vás můj aktuální tréninkový plán, který jsem si sestavila na prázky :)

Mimo prázdniny cvičím-úterý,středa, pátek, sobota, neděle+nedělám kardio
Ale jelikož o prázkách mám víc času, tak mám rest 1x v týdnu, ale zase mám kratší cvičení, prostě tak abych se nepřepínala, protože to taky není dobrý že jo ;)

Tréninkový plán

Pondělí-HIIT (Vlastní-20minutové)-zaměřeno na abs.+20 minut nějaké kardio
Úterý-ruky (spíše objemové cviky, těžší váhy, nižší počty opak.)-do hodinu+odpoledne sprinty
Středa-nohy (spíše objemové cviky, těžší váhy, nižší počty opak)-do hodiny+15minut břicho
Čtvrtek-rest+cheat (který mimo léto určený nemám:)
Pátek-vytrvalostní posilování full body(ve stylu crossfitu)
Sobota-ruky(spíše izolované cviky, zaměřeno na tvar)+odpoledne sprinty
Neděle-nohy(oěpt spíše izolované cviky, zaměřeno na tvar)+15 minut břicho

Stravovací plán:

-po probuzení Aminky od Weidera
1)snídaně:7:00 : Ovesná kaše 65g
            protein-syrovatkový+casein (mix)
           lžička arašídového máslo+bílek / celé vejce
           ovoce
2)svačina:9:45-10:00 vícezrnná/rýžová/ovesná kaše nomina 50gramů
-20minut před cvičením-aminokyseliny
- ihned po cvičení pokud posiluju nohy tak sachariďák+proteinhydro / jinak hrozový cukr+proteinhydro
3)oběd:příloha - (natural rýže, celozr. těstoviny, batáty, quinoa) - podle cvičení + 200g masa/150gramů masa+tvarůžky:D + trochu kokosového oleje
4)svačina:proteinová tyčinka/tvaroh+ořechy/šmakoun+ořechy/sušené maso
5)večeře:bílkovinové těstoviny+losos/krevety+avokádo/tuňák v olivovém oleji+zelenina/mořské plody v oleji+zelenina/mozzarelalight+rajčata (caprese)/jiná ryba+zelenina (někdy i hrachová fitness kaše)-nemám problém dávat na večeři sacharidy, pokud jich nemám moc přes den ;))
6)casein (před spaním)

->doplńky stravy:aminokyseliny, bcaa, glutamin, kompletní minerály a vitamíny (green caples),chlorella (někdy)

A tady je moje aktuální fotooos :D - klasické letní předopalovací letní selfie. Sakra, to je, ale dlouhý název ;D




A pár posbíraných jídelních fotek (fakt umělecky připravené  papaníško) 
BODYBUILDING Breakfast :D (to v té odměrce je protein jen s trochou vody),vejce,káva se stévií,voda,ovesná kaše,banán,kakao,skořice,lžička PB,nízkotučný řecký jogurt s 50gramy meruňkového šmakouna

Svačina (když jsem cvičila odpoledne)


Oběd-zelí,chiasemínka,maso,quinoa,zele

Sváča po cvičení

Večeře-uzený losos+půlka avokáda+pažitka ze zahrádky+čerstvá zelenina (ať na chvíli nemluvím jak buran)

PS-To jsou jen seskládané fotky obedů, svačin atd. jím tak jak jsem psala výše :)

Mějte se famfárově! ;* ježiš ne, mějte se hezky a užívejte den, já si užívám rest ;)

6 komentářů:

  1. postavou si mi vytřela zrak! ty břišáky uáááá <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé jo?fakt moc děkuju!! :)<33 to mi udělalo radooost

      Vymazat
  2. Držíš nějak tuky sacharidy bílkoviny a v jaké fazi jsi udržování rýsování nebo nabírání máš pěknou postavu potřebovala bych recept na ten bříšní pekáč už su zoufalá jak jsi toho dosáhla máš nějakou metodu co na teeb fungovalo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro začátek moc děkuju a no tak nemůžu říct, že bych držela nějak hodnoty a počítala, ale tak "od oka" se snažím mýt tuky na 0,8-1 na kg bílkoviny nepočítám vůbec, ale furt se snažím jich mít dost.. a sacharidy podle toho jak cvičím jestli posiluju, jak posiluju co posiluju co dělám přes den :D většinou 3 - 4,5 na kg asi a spíš udržuju, lehce se teď v létě tu stravu dost krotím oproti zimě trochu jsem rýsovala a na břicho to je asi na dýl možná udělám článek jak jsem je "upekla" já :D ale taky mi v reálu nejdou tak vidět pokud nezatínám, ale tak jsou tam a to je důležité :DDD

      Vymazat
  3. Máš opravdu nádhernou postavu! Moc ti ji závidím! Jinak cvičení a jídelníček naprosto skvělý!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem hrozně ráda za takovou zprávu děkuju moc :)

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář :)