středa 16. července 2014

Výživové doplňky

Na úvod vám ukážu moje  best bar ever:
Nejlepší po questbar, 26proteinů v 50gramech, paráda a sacharidů kolem myslím jen 14 cukry skoro žádné a tuky kolem 4-5 :)

Super proteinovka i s přidáním CLA

Není úplně nejchutnější ze všech, ale taky dobrá, hlavně dobrý poměr makroživin :)


Questbar, no netřeba komentáře;)

A teď trochu doplňkovitější :D :


Kokosová proteinová voda, trochu sladká, ale to je jak kdyby jste jedli ovoce-5gramů cukru v lahvi (ale jen přirodních!) a 20 proteinů a když zagůglíte, zjistíte, že je i velmi zdravá :)


Bcaa, silné, stačí jen 3 tobolky!!Doporučuju!

Čistě rostlinný stimulant

Kreatin, moc nevyužívám, ale když si dávám trénink ve stylu crossfit, tak se hodí

Grenade Thermo Detonator

Spalovač tuku, z těch co jsem vyzkoušela asi nejlepší trochu nabudí a má termogenní účinek.Ještě mám jeden spalovač, ale ten nestojí za zmínku ;) když spalovač tak buď temto, cla nebo carnitine, ale nějaký silný(ale jen můj názor)

Ještě jsem nezkoušela, ale super věcička.NOČNÍ spalovač tuku, ten si šetřím až budu chtít popálit trochu tuky :D

BCAA tentokrát ve formě nápoje, ještě jsem netestovala

Aminokyseliny, které jsem si objednala na doporučení Adenike Endtové na fb (3x denně) já dávám po probuzení před a po tréninku-příchuť mám mandarinku a chutná dobře :)

MCT olej, tuk, který se rychleji využívá na energii, je výhodný jak v dietě tak v objemovce, já dávám lžičku 20 minut před tréninkem a trochu víc eenrgie cítím, když si ho dám, fakt že jo :)

Carnitine nápoj bez cukru, kupuju si ve fitku většinou, nevím jestli funguje, ale obsahuje i kofein a fakt trochu dýl vydržím, cvičí se mi líp s tímto, než když piju obyč vodu ;)





Hotový proteinový nápoj, měla jsem zatím vanilku čoko jsem ještě nezkusila, ale vanilka výborná!!Ale obsahuje mléko, takže to by mohlo někomu vadit

Omega3mastné kyseliny, využívám, jen když omezuju tuky ve stravě, což zrovna teď ne

:DDDD Nějaké ty děcké vitamínky :D :*

Chlorella, ta je mamky, ale taky občas užívám, sice jen 5 tabletek z doporučených 20 :D tak to asi takový vliv nemá, ale mamka si to velmi chválí a furt si to kupuje

Multivitamíneček :D mńammňam
Vitamíny a minerály fakt jich obsahuje plnou řadu, vřele doporučuju

CLA, když nemám dietku dávám jen 1 tabletku z doporučeých 3, ale myslím, že jak v dietě tak v objemovce nebo udržovačce je to super doplněk pro nás svalouše :D


a na závěr rybí nebo žraločí tuk ;) normálně nevyužívám, taky jen když se nějak omezuju v tucích

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)