středa 16. července 2014

Proteiny-testováno

 1.Hydro proteiny
a) platinium hydro builder, můj favorit.Vanilka chuťově výborný. Má vyšší obsah sacharidů 7gramů na dávku, ale to vůbec nevadí, po cvičení sacharidy doplnit musíme ;) samozřejmě, pokud jste v dietě syrovatkové izoláty jsou nejlepší, protože obsahují fakt skoro jen bílkoviny
b)hydro od extrifitu. čokoláda, chuťově výborný
c)hydro od smart labs. Hořká čokoláda. Chuť dobrá. Dobrá vstřebatelnost

-Všechny dobře rozpustné

2.Protein dessert od USN. Tady jde moje hodnocení směrem dolů, vůbec mi nechutná. Což je škoda, protože to mohla být dobrá alternativa např. pudinků, jelikož má hustou konzistenci. A co se týče složení, taky nic moc, kolem 5gramů cukru, takže to bych nedoporučila. A to mám doma ještě 5 balení, áchjo

3. Neochucený syrovatkový wpc protein. No má trochu vyšší
dávku sacharidů, ale mě to nějak nevadí, zatím ho nevyužívám,
ale objednala jsem si ochucené tablety, takže je testnu na něm

4. Protein od reflexu, přiznám se ani už nevím co je zač,
proteinů od reflexu jsem měla víc. Co se týče doporučení
tak ohledně chuti, to mi teda vůbec nechutnal, ale pokud
jde o kvalitu, tak si myslím, že je dost dobrý.

5.Syntax protein-syrovatkový cookies, nechutná mi,
je strašně sladký a myslím, že ani nebude tak kvalitní,
když jsem ho tak trochu študovala :D

6.ISO whey 90 od Compressu. Příchuť čokoláda pak
jsem měla ještě banán a ani jeden mi ani trochu sice nechutnal
ale obsahuje jen 0,3 gramu tuku na 100gramu a 0,6sacharidu
takže nemůžu čekat žádnou chuťovku, pokud vám nejde o chuť
tak ho doporučuju, skoro žádné tuky a sacharidy a mnoho kvalitních
bílkovin, pravidelně ho kupuju

7. Casein od Weidera - The best!Doporučuju jak co se týče složení
tak chuti. Je fakt výborný, nasákne hodně vody, takže můžete mít
takový zdravý noční pudink :) 0,5g tuku/100gramu
Měla jsem čoko a vanilku a oba super

8. Noční protein od Amixu- banán-Vůbec mi nechutnal, sice jsem
ho spotřebovala, ale když jsem ho pila musela jsem i zadržovat
dech :D myslím, že jsou lepší noční proteiny ;) a to né jen chutí

9. PHD diet protein- doporučuju!Výborný!nejlepší!
Obsahuje i cla a extrakt ze lněného semínka
Pravidelně kupuju-měla jsem:jahodu, čoko-pomeranč,bílá čoko, vanilka
Nejlepší je asi vanilka a čoko-pomeranč ;)
Je trochu hustší takže, když dáte míň vody, tak je to takový dobrý krém do ovesné kaše ;)

10. Více složkový protein od HI-TEC
Doporučuju, dobré složení, normální chuť (mám čokoládu)
dobrá rozpustnost 10 složek proteinu, takže ideálně mezi jídly,
pro doplnění jak dlouhých tak krátkých bílkovin ;)
















                                                                   

                                                        

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)