středa 16. července 2014

Kdo že jsem?

Ahoj budu se podepisovat Annie, jsem 16 letá holka co miluje sport a fitness a další, ale blog je o fitnesslifu :D
Nejsu žádný řečník, takže ode mě nečekejte žádné slohovky :D chci se s vámi dělit o mé pokroky, jídelníčky, postřehy o zdravém stravování cvičení atd.
Zdravému stravování se věnuji už přes rok a víc jak půl roku pravidelně cvičím, jsem členkou jednoho fitness klubu (pozděj se podělím) teprve pár měsíců a hrozně mě to baví, sice někdy mám své chvilky, kdybych se na to vy*rala :D ale ne!dělám to z z radosti a basta :D né vtip, jak se do toho jedou pustíte a vydíte první výsledky, tak už je to vaší součástí, asi tak bych to řekla? :D Prostě fitness girl, go! A vy, never give up! :*

Cvičím pravidelně 5x týdně v posilce, tréninový plán často měním, zařizuji i hiit a kardio skoro nedělám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)